Za ohranjanje aktivnosti možganov nam pogosto priporočajo različne aplikacije na mobilnih telefonih.

Tokrat vam zaupamo, kako to narediti brez tovrstnih pripomočkov.


Najtežje naloge opravite zjutraj
Naši možgani so najbolj aktivni in produktivni zjutraj in smiselno je, da to izkoristite.
Privoščite si premore
Nismo roboti in tudi naši možgani ne morejo ohranjati koncentracije dolgo … Vzemite si redne premore, ki pa naj ne vključujejo gledanja v telefon. Pojdite na kavo, na svež zrak ali le v sosednjo pisarno.
Berite
Branje je od nekdaj znano kot najboljši trening za možgane in seveda širjenje lastnega znanja.
Telovadite
Kaj lahko sploh naredite za možgane s telovadbo? Nekaj najpomembnejšega! Dovajate jim kisik, in to v veliki količini.
Jejte pravo hrano
Da se izognete popoldanski zaspanosti, začnite jesti obroke, kot so solata s tuno, oreščki in druga beljakovinsko bogata živila.
Spijte dovolj vode
Pomanjkanje vode v telesu privede do slabše koncentracije, to pa do vse več napak pri opravljanju nalog ali vsakodnevnih aktivnostih.. Imejte ob sebi vedno steklenico sveže vode.
Ne odpovejte se spancu
Nobena naloga ni tako pomembna, da bi zanjo morali žrtvovati spanec. Vedite, kdaj je konec dne in kdaj tudi vi potrebujete počitek. Na noč morate spati osem ur in pika. ***null***

deli