Ko zaključimo neko zvezo, praviloma občutimo bolečino, žalost, jezo, brezup … Vsa ta čustva in obžalovanje pa nam dajejo tudi možnost oblikovanja modrosti.

Z vso paleto občutenj in z novo izkušnjo gremo lahko naprej, v novo zvezo šele, ko smo odžalovali vse, kar se nam je zgodilo.

Strokovnjakinja za odnose Melita Kuhar je oblikovala sistem točk, da jih preberete in premislite o njih, samo z enim namenom: za povečanje verjetnosti, da se vam ne bo ponovila boleča partnerska zgodovina.

Pomembno je spustiti od sebe končano zvezo

Ne živite več v njej. Ne sprašujte se več, kaj bi bilo, če bi bilo, in podobnih vprašanj, ki ne bodo nikoli dobila odgovora. Težko je, vendar je nujno potrebno, da se tako odločite. Le tako boste lahko šli naprej.

Spremenite lahko zgolj sebe, nikakor ne svojega partnerja

To velja na dolgo in široko. Ker ko delate na sebi in lastni osebnostni rasti, spreminjate svoj pogled na svet, situacije in tudi na partnerja. Ko se boste naučili, da ne pritiskate na partnerja in od njega ne zahtevate nemogočega, boste mnogo lažje dihali. Pričakovanj, da se mora partner spremeniti, ne ponovite v novi zvezi.

Ne potrebujete druge osebe, da bi bili celoviti, popolni

Ko to ugotovite, boste nekaj časa lahko živeli sami in ne boste hiteli iz ene nesrečne zveze v drugo.

Ljudi si ne morete lastiti, pa četudi je to vaš partner

To ni zdravo in ne more voditi v zdravo partnersko zvezo. Vi in vaš partner sta dve ločeni, različni osebnosti, ki skupaj lahko tvorita zdravo jedro zveze.

Treba si je vzeti čas zase

Zdrava partnerska zveza ni zlitje dveh različnih oseb v eno, temveč je zdrava simbioza, v kateri drug drugega podpirata, skušata razumeti in si dovolita vzeti čas tudi zase. Uživajta skupne trenutke, tudi tiste, ko ste sami s svojimi mislimi in željami ter s svojimi prijatelji.

deli